HVIS DU FORTRYDER

FØDE- OG DRIKKEVARER

Fortryder du dit køb af føde- eller drikkevarer, skal du kontakte os, INDEN du modtager besked om, at forsendelsen er på vej til dig.

Der er ingen returret på føde- og drikkevarer.

BRUGSKUNST

Fortrydelse (gælder andre varer end fødevarer) skal anmeldes til os inden 14 dage efter købet.

Meddelelsen skal gives pr. mail på webshop@blaskaffeogthe.dk. I meddelelsen skal du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Herefter skal varen/varerne indsendes til os inden for 14 dage.

SÅDAN RETURNERER DU VARER

Forsendelsen bedes vedlagt dit navn, adresse, gerne et ordrenummer, samt bankinformationer til returnering af beløbet.

Du betaler selv forsendelsesomkostningerne for returnering af varer til os.

Varerne skal returneres til os i forsvarlig og gerne original emballage. Du hæfter selv for evt. beskadigelse af returvarerne under transport.

Ved returnering skal varen indleveres eller fremsendes til:

BLAS KAFFE & THE
ROSENSGADE 4
8300 ODDER

kontakt@blaskaffeogthe.dk

Returvarer skal sendes direkte til butikken – ikke til pakkeshop.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Der gives 14 dages fuld returret på nonfood varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor din bestilling er leveret til pakkeshop eller din hjemadresse.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan bese varen på samme måde, som hvis du beså den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@blaskaffeogthe.dk

Velkommen til Blas Kaffe & The

For at købe på vores webshop skal du være fyldt 18 år.
Bekræft venligst dette ved at klikke på boksen herunder

Søg efter en vare her