Betaling
Blaskaffeogthe.dk modtager betaling via en række betalingskort samt MobilePay. Betalingen trækkes når varen afsendes/er klar til afhentning.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.
Levering
Vi leverer med DAO og Postnord- Vi benytter som standard levering til pakkeshop, da en del af vores varer er følsomme overfor høje kulde- eller varmegrader. Vi vælger altid den pakkeshop, der er nærmest din bopæl, med mindre du oplyser os om din foretrukne pakkeshop. Du modtager SMS/Mail med information om, hvor og hvornår pakken kan afhentes.
Du har mulighed for at vælge hjemmelevering, når du bestiller varer i webshoppen. Oplever du at din pakke alligevel skal afhentes i pakkeshop vil det typisk være grundet, at fragtfirmaet ikke har kunnet aflevere pakken sikkert på din adresse (fx en låst opgang, dør ud til en befærdet vej el. lign).
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikationsfejl.
Reklamationen gælder ikke slitage samt fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Ved reklamation bedes du kontakte os på mail eller telefon 86543212 for nærmere aftale om løsning på problemet.
Refusion
Skal du af en eller anden grund have penge retur, sker det via betalingssystemet på webshoppen.
Fra vi beder om, at et beløb refunderes, til det er på din konto, kan der gå op til 5 bankdage.
Fortrydelsesret
Du har som udgangspunkt ingen returret på føde- og drikkevarer.
På brugskunst er der 14 dages returret.
Klik her for at se vores returneringspolitik